Informacja prasowa

27.08.2012

„Co Ci serce dyktuje”, czyli nowa kampania reklamowa Netii

Z początkiem września rusza nowa kampania reklamowa Netii - „Co Ci serce dyktuje” - promująca najnowszą ofertę firmy. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, w stylistyce nawiązującej do romantycznej piosenki francuskiej lat 70-tych, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą™ Netii. Nowej kampanii towarzyszyć będzie konkurs dla internautów.

„Co Ci serce dyktuje” to tytuł nowej kampanii reklamowej Netii, której głównym motywem są serce i romantyczność. Koncept kampanii nawiązuje do kwintesencji romantyczności, czyli francuskiej piosenki z lat 70-tych. Alain Delon, Serge Gainsbourg, Joe Dassin, a dziś... Tomasz Kot. Melorecytując do klimatycznej muzyki, opowiada o swoim dniu z Telewizją Osobistą™ Netii.

Tytuł nowej kampanii – „Co Ci serce dyktuje” - nawiązuje do „wolności wyboru“ jaką zapewnia widzowi Telewizja Osobista™ Netii. Nie odchodząc od telewizora, dzięki Netia Playerowi, może on oglądać nie tylko kanały linearne, ale również kontent na życzenie i serwisy internetowe oraz własne multimedia. Telewizja Osobista™ to zupełnie nowy sposób odbierania mediów, w którym widz sam decyduje co chce oglądać.

Za kreację nowego spotu odpowiada agencja BRASIL. Kampania reklamowa emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych od września do końca 2012 roku.

Wraz ze startem nowej kampanii rusza konkurs dla internautów pod tym samym tytułem. Aby wziąć w nim udział należy stworzyć film reklamowy przedstawiający Telewizję Osobistą™ Netii. Konkurs potrwa do końca października 2012 r. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody pieniężne o wartości: 20 000 zł, 10 000 zł oraz 5 000 zł. Ponadto, tak jak to miało miejsce w konkursie organizowanym przez Netię na początku roku, zwycięskie filmy zostaną wyemitowane w telewizji.

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Załączniki

Co Ci serce dyktujetyp: mp4wielkość: 2.19 MBwymiary: 480 x 360pxdodano: 12:00, 29 sierpnia 2012pobierz plik

Kontakt dla mediów

Karol Wieczorek

Rzecznik Prasowy
tel.: 22 352 63 68

Lidia Marcinkowska

Neuron Agencja Public Relations
tel.: 22 374 75 49