Informacja prasowa

09.04.2013

Netia Office Anywhere™ - przyjazna komunikacja zintegrowana

Netia wprowadziła nową ofertę kompleksowych usług zintegrowanej komunikacji (Unified Communications) dla biznesu o nazwie Netia Office Anywhere, oparte na rozwiązaniu firmy Microsoft – Lync 2013. Netia jest pierwszym operatorem w Europie, który wdrożył i zintegrował ze swoim systemem telefonii IP to innowacyjne rozwiązanie komunikacyjne.

Netia Office Anywhere™ (NOA), to przystępne cenowo narzędzia komunikacyjne, dostępne dla wszystkich klientów biznesowych – od mniejszych firm aż po największe korporacje. Dzięki NOA użytkownicy korzystają z jednej aplikacji, która integruje różne kanały komunikacji. Elementy Netia Office Anywhere™: np. pełna integracja z usługami telefonii stacjonarnej, zarządzanie statusem obecności, współdzielony kalendarz, wspólna książka adresowa czy synchronizacja z różnymi urządzeniami mobilnymi, pozwalają na znaczną oszczędność czasu.

Netia, jako jedyny dostawca w Polsce, oferuje rozwiązania Lync 2013 w pełni zintegrowane z usługami telefonii IP. W praktyce oznacza to, że wystarczy kliknąć na odpowiedni kontakt w dowolnej aplikacji, a aparat telefoniczny sam wybierze odpowiedni numer i nawiąże połączenie.

Według definicji stworzonej przez firmę analityczną Audytel, rozwiązanie Komunikacji Zintegrowanej (Unified Communications - UC) zawiera:

- połączenia głosowe,

- połączenia wideo,

- tele/wideokonferencje w ramach systemu,

- tele/wideokonferencje przez www (z dowolnego komputera i miejsca),

- e-mail – bez względu na miejsce i czas przebywania,

- obecność (presence),

- komunikator tekstowy (Instant Messaging),

- systemy zapowiedzi głosowych (IP contact center),

- integracja z obecnie używanymi systemami (PABX, ISDN, itp.),

- połączenia wideo wysokiej jakości (telepresence),

- aplikacje pracy grupowej (udostępnianie dokumentów/ekranu),

- aplikacje na urządzenia mobilne.

Usługa Netia Office Anywhere™ całkowicie wypełnia powyższą definicję i, jako jedna z nielicznych oferowanych na polskim rynku, w pełni zasługuje na używanie określenia Unified Communications.

Zero inwestycji, zawsze najnowsze oprogramowanie

Przejście na rozwiązanie Netia Office Anywhere nie wymaga od klientów jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych (np. zakupu serwera pocztowego, modernizacji obecnie funkcjonującego systemu telefonicznego). Co więcej, w ramach abonamentu NOA firmy zawsze mają dostęp do najbardziej aktualnych na rynku wersji oprogramowania firmy Microsoft.

Stały backup danych w centrach danych zaprojektowano tak, aby chroniły dane przed wszelkiego rodzaju niespodziewanymi wydarzeniami. Dzięki temu zapewniają całkowite bezpieczeństwo przesyłanych i przechowywanych informacji. Dostęp do poczty firmowej czy komunikatora możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie, z dowolnego urządzenia, także poprzez przeglądarkę internetową.

Oferta Netia Office Anywhere jest na tyle uniwersalna, że umożliwia dalsze wykorzystywanie dotychczasowego serwera pocztowego MS Exchange. W takim przypadku Netia spaja lokalne rozwiązanie klienta ze swoimi usługami (m.in. integruje lokalne usługi Microsoft z telefonią IP).

Większa dostępność, szybszy przepływ informacji

Dzięki NOA, stosowane dotąd oddzielnie urządzenia oraz różnorodne systemy teleinformatyczne stają się elementami jednego, spójnego i kompleksowego rozwiązania. Przepływ informacji wewnątrz firmy jest szybszy i bardziej efektywny. Zintegrowane kanały kontaktowe zapewniają automatyczne kierowanie połączeń do różnych terminali końcowych, w zależności od wybranego środka komunikacji i aktualnego statusu użytkownika. Pracownicy mogą więc znacznie szybciej kontaktować się między sobą bez konieczności zastanawiania się, który kanał komunikacji wybrać w danym momencie.

- Stworzyliśmy ofertę komunikacji zintegrowanej, bo sami stale pracujemy nad zwiększaniem efektywności, poprawą jakości i dostępnością naszych pracowników dla klientów. Używamy wideorozmów i widzimy znaczne oszczędności na podróżach służbowych. W Netii ważny jest dla nas łatwy dostęp i szybka komunikacja. W tym pomocne są funkcje: obecność czy komunikator tekstowy. Rozwiązanie, które oferujemy daje pracownikom dużą elastyczność i przenosi nas na zupełnie inny poziom komunikacji w biznesie – mówi Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Komercyjny Pionu Klientów Biznesowych w Netii.

Od poczty e-mail do wideokonferencji

Usługa Netia Office Anywhere™ oferowana jest przy współpracy z firmą Neostratus – jednym z najbardziej doświadczonych dostawców usług cloud computing w naszym regionie.

Rozwiązanie Netia Office Anywhere™ zawiera: klienta poczty elektronicznej (pełna wersja instalacyjna Microsoft Outlook 2010), hostowane skrzynki pocztowe (najnowsza wersja Microsoft Exchange), zintegrowany m.in. z telefonią IP komunikator biznesowy (Lync), tzw. biuro w komórce, czyli aplikację MS Active Sync, umożliwiającą bieżący dostęp do firmowej poczty e-mail, kontaktów i kalendarza poprzez różnego typu urządzenia mobilne (iOS, Android, Windows). W ofercie NOA dostępne są także rozwiązania wspierające pracę grupową (Microsoft SharePoint, umożliwiający m.in., tworzenie wewnątrzfirmowych baz wiedzy, intranetów, czy współdzielenie wybranych zasobów przez Internet) oraz wideokonferencji i prezentacji on-line (Lync). Więcej materiałów informacyjnych oraz cennik znajduje się na stronie: http://biznes.netia.pl/noa.html

Film prezentujący praktyczne wykorzystanie Netia Office Anywhere™: http://www.youtube.com/watch?v=XURmnaVUkp8

***

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijającym się operatorem telekomunikacyjnym w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Tagi

Załączniki

logoNOA.JPGtyp: JPGwielkość: 115 KBwymiary: 1027 x 967pxdodano: 11:29, 9 kwietnia 2013pobierz plik
16042013_Netia_UC_final.mp4typ: mp4wielkość: 93.52 MBwymiary: 1280 x 720pxdodano: 17:12, 20 maja 2015pobierz plik

Kontakt dla mediów