Informacja prasowa

26.03.2014

Mobilny doradca wideo w Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank – pionier na rynku bankowości mobilnej w Polsce – udostępnił testowo klientom segmentu Premium nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwala na wideospotkanie klienta z jego osobistym doradcą bankowym za pomocą urządzenia mobilnego. W stworzeniu rozwiązania o roboczej nazwie Video Advisor uczestniczyła Netia.

W ramach usługi Video Advisor, za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie czy na tablecie (urządzenia z systemem iOS lub Android), klient bankowości Premium w Raiffeisen Polbank będzie mógł skontaktować się ze swoim osobistym doradcą z dowolnego miejsca, również poza standardowymi godzinami pracy banku. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł m.in. zasięgnąć informacji na temat oferty, omówić planowane inwestycje, korzystając z wyświetlających się na ekranie symulacji, wykresów i kalkulatorów, czy wreszcie zawrzeć transakcję bez konieczności odwiedzania oddziału.

Video Advisor to kolejny krok w rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji z bankiem. Dotychczas wideospotkania z osobistym doradcą były możliwe w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach w placówkach banku. Badania przeprowadzone na zlecenie Raiffeisen Polbank pokazują, że możliwość spotkania „twarzą w twarz” z bankowym doradcą, ale bez przychodzenia do oddziału, uznaje za bardzo atrakcyjną prawie 40 proc. ankietowanych. W skali 1-5 klienci ocenili swoje zadowolenie z tego kanału komunikacji na 4,9, jednocześnie oceniając jego nowoczesność na 5,0 i profesjonalizm na 4,8.

„Jesteśmy pierwszym bankiem na rynku, który zaoferował klientom segmentu Premium możliwość rozmowy z ekspertem poprzez urządzenia mobilne. Dostrzegając zmiany preferencji klientów i dbając o maksymalny komfort, dostarczamy bankową wiedzę bezpośrednio do ręki klienta. Dzięki współczesnej technologii, możemy zmienić sposób kontaktu zachowując formułę rozmowy „twarzą w twarz". Docelowo całość relacji bankowej z klientem segmentu Premium, łącznie z pełną obsługą operacyjną oraz możliwością zakupu również najbardziej złożonych produktów inwestycyjnych, będzie prowadzona w oparciu o urządzenia mobilne.” – mówi Artur Mojecki, Dyrektor Departamentu Bankowości Osobistej w Raiffeisen Polbank.

Obecnie aplikacja udostępniana jest klientom do testów. Bank planuje uruchomienie jej pełnej funkcjonalności – pozwalającej na sfinalizowanie transakcji bez potrzeby wychodzenia z domu – w drugiej połowie roku.

Rozwiązanie do wideo rozmów w ramach usługi Video Advisor dostarcza konsorcjum firm: Netia i Mobitoki, z wykorzystaniem technologii firmy Vidyo Inc.

Netia, na bazie technologii firmy Vidyo, oferuje systemy wideokonferencyjne w architekturze tzw. chmury publicznej (usługa Netia Video Anywhere) lub jako systemy działające na infrastrukturze klienta, w architekturze chmury prywatnej.

***

O Netii:

Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

O Raiffeisen Premium Banking:

Raiffeisen Premium Banking to bankowość dla najbardziej wymagających klientów, którzy cenią sobie kompleksowy, profesjonalny i przejrzysty charakter usług bankowych oraz oparte na dyskrecji, zaufaniu i uczciwości relacje z osobistym doradcą finansowym. Program został stworzony z myślą o klientach, których aktywa wynoszą co najmniej 160 tysięcy złotych lub posiadają wpływy na konto osobiste od 8 tysięcy złotych.

 

Załączniki

screen1.jpgtyp: jpgwielkość: 290 KBwymiary: 1080 x 1920pxdodano: 16:48, 26 marca 2014pobierz plik

Kontakt dla mediów